Splošni pogoji veljajo od dne 30.11.2016 dalje in se lahko dopolnjujejo brez izrecnega obvestila. Vsak kupec in uporabnik spletne strani se je dolžan seznaniti s pogoji uporabe in nakupa.
Spletno prodajo www.civcav.si izvaja NEK.K, oblikovanje in izobraževanje, Neva Kebe Krhin s.p., K Roku 157, 8000 Novo mesto, v nadaljevanju prodajalec. Prodajalec je registriran v Poslovni register z matično številko 6656536000 in davčno številko SI23560061. Bančni račun odprt pri OTP: SI56 0400 0027 9200 570. Prodajalec je zavezanec za plačilo DDV. Ponudnika je mogoče kontaktirati elektronsko na [email protected] ali prek telefona na 041 794 655.
Vse besedilo, grafika, uporabniški vmesniki, vizualni vmesniki, fotografije, logotipi, umetnine in programska koda (skupaj “vsebina”), vključno z (vendar ne omejeno na) dizajnom, strukturo in izborom vsebine vsebovane na spletni strani je v lasti ali pod nadzorom podjetja NEK.K.
Brez pisnega dovoljenja podjetja NEK.K je prepovedano reproduciranje, distribuiranje, javna priobčitev, predelava ali druga uporaba avtorskih del, objavljenih na spletni strani prodajalca, ali kateregakoli drugega dela spletne strani, v kakršnemkoli obsegu ali postopku, hkrati s kopiranjem, tiskanjem ali shranitvijo v elektronski obliki, v okviru določil Zakona o avtorskih in sorodnih oblikah.
Cene izdelkov na www.civcav.si so izražene v evrih. Cene in morebitni popusti ali ugodnosti veljajo na dan oddaje naročila. Cena za nakup in poštnino je jasno vidna ob naročilu in na računu, ki ga prejmete v fizični obliki.
Prodajalec v sistemu elektronskega trgovanja ne odgovarja za morebitno izgubo, ki jo povzroči prekinitev, sprememba, odstranitev ali nedostopnost storitev elektronskega trgovanja.
Kupec lahko prejete izdelke poravna po povzetju z gotovino ali s kartico dostavni službi GLS d.o.o., po predračunu ali s storitvijo PayPal.
Prodajalec je dolžan naročeno blago dostaviti v roku 3 delovnih dni od naročila. V kolikor je ugotovljeno, da blaga objektivno ni mogoče dostaviti v obljubljenem roku, mora prodajalec kupca o tem obvestiti prek elektronske pošte ali telefona. V primeru, da se naslov za dostavo razlikuje od naslova za plačilo storitve, bo prodajalec blago dostavil šele po poravnanih obveznostih kupca. Dostavljavec kupca pred dostavo kontaktira s klicem ali SMS sporočilom. Paket z odkupnino lahko kupec dostavljavcu poravna z gotovino ali plačilno kartico. Dostavljavec kupca ni dolžan čakati na dogovorjenem naslovu, v kolikor kupec ni na voljo ob dogovorjenem terminu.
Strošek dostave znaša 2,9 €. Ob prevzemu paketa kupec dostavljavcu ne plačuje dodatne provizije, temveč le znesek, ki je izrecno zapisan na računu in na paketu.
Prodajalec paket preda dostavni službi GLS d.o.o.. Dostavna služba opravlja dostavo paketov vsak delavnik med 8:00 in 16:00 uro. V kolikor ne boste stopili v stik z dostavljavcem, vam bo ta pošiljko poskušal ponovno dostaviti še 2x (po prvem poskusu dostave). V primeru, da ponovna dostava ne bo uspešna, se paket vrne pošiljatelju. Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotavljamo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.V primeru plačila po povzetju naročene izdelke plačate ob prevzemu družbi GLS z gotovino ali kartico.
V primeru, da se odločite za dostavo na PETROLOVIH bencinskih servisih vas obveščamo, da s 1.4.2019 vam bo PETROL pričel v vseh svojih poslovalnicah dodatno zaračunavati storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelava odkupnine (1,05 €) tudi prejemnikom GLS paketov. Za vročitev paketa brez odkupnine, bo tako potrošnik plačal 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket.
V primeru, da ga vas običajno v dopoldanskem času ni doma, lahko naročite dostavo na drug naslov oz. v službo. Službeni naslov lahko vpišete že v vaši spletni košarici ali pa ga GLS-ju sporočite na dan pripravljenega paketa do polnoči preko portala Mojpaket.eu ob vašem naročilu storitve GLS FlexDeliveryService.
Dostava je mogoča v območju Slovenije. Za dostavo izven Slovenije se mora kupec o možnostih dostave dogovoriti prek [email protected].
Pred oddajo naročila prodajalec povzame naročilo, s klikom na gumb Oddaj naročilo kupec uspešno zaključi naročilo in prejme potrditev uspešno oddanega naročila na elektronski naslov.
Pred oddajo naročila se kupec seznani in strinja s celotnimi pogoji poslovanja med prodajalcem in kupcem.
Različne ugodnosti in popusti niso združljivi. Na enem naročilu je mogoče uveljaviti le eno vrsto ugodnosti. Ugodnosti, ki so v različnih prodajnih akcijah lahko na voljo so: brezplačna poštnina, kupon s popustom, brezplačna darila v obliki pobarvank ali drugih izdelkov in ostale posebne ugodnosti, ki so predstavljene v posameznih akcijah. Kupec je do ugodnosti upravičen le, v kolikor je naročilo opravil v času posamezne prodajne akcije.
V obdobjih znižanja cen je zadnja cena znižana cena in ni mogoče koristiti dodatnih akcijskih popustov.
Za preklic naročila pošljite e-sporočilo na [email protected] na dan oddanega naročila, da bo naročilo uspešno ustavljeno.
Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v 15 dneh od prejema blaga. Odstop je potrebno sporočiti na [email protected] ali na NEK.K, Neva Kebe Krhin, s.p., K Roku 157, 8000 Novo mesto. Kot pravočasno obvestilo o odpovedi se upošteva datum oddaje pisma ali datum pošiljanja elektronskega sporočila.
Prejeto blago je potrebno prodajalcu vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini v 15. dneh po tem, ko ste prodajalca obvestili o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Knjige ali drugo blago je potrebno vrniti v takem stanju, v kakršnem je bilo tedaj, ko vam je bilo izročeno, na naslov NEK.K, Neva Kebe Krhin, s.p., K Roku 157, 8000 Novo mesto.
Prodajalec si pridružuje pravico, da v izjemnih primerih izdelkov ne dobavi. Prodajalec ima pravico preklicati naročilo v kolikor ne pridobi potrditve nakupa s strani kupca po telefonu ali elektronski pošti. Prodajalec je odstopu od pogodbe dolžan obvestiti kupca prek elektronske pošte ali telefona. V kolikor kupec ni podal pravilnih osebnih podatkov, prodajalec ni zavezan k obveščanju.
Prodajalec ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali zaradi neizpolnitve ali zamude pri izpolnitvi obveznosti, do katere bi morebiti prišlo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora prodajalca.
Prodajalec zagotavlja, da nikoli in na noben način ne bo zlorabil osebnih podatkov, razkritih preko spletne strani.
Z opravljenim nakupom ali prijavo na novice se strinjate, da prodajalec z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki, elektronskim naslovom in telefonsko številko za neomejeno časovno obdobje. Prodajalec zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Kadarkoli lahko pisno ali po telefonu zahtevate, da v 15 dneh trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja, ter vas o tem v nadaljnjih 5 dneh obvestimo na naše stroške.
Prodajalec bo podatke nujne za dostavo posredoval podjetju General Logistics Systems, logistične storitve d.o.o., Cesta v Prod 84, 1129 Ljubljana (SI74531891; 1538217).
Namen Politike varstva osebnih podatkov (v nadaljevanju: Politika) je seznanitev Naročnikov Uporabnikov ter drugih oseb (v nadaljevanju: Posamezniki) z nameni in podlago obdelave osebnih podatkov s strani prodajalca ter pravicami Posameznikov na tem področju.
Hkrati ta Politika dodatno pojasnjuje soglasje za obdelavo podatkov.
V Politiki so skladno z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju Splošna uredba o varstvu podatkov), zajete naslednje informacije:
Kjer je to primerno, se določila, ki se nanašajo na Posameznike, uporabljajo tudi za vprašanja tajnosti in zaupnosti komunikacij uporabnikov, ki so pravne osebe.
Upravljavec osebnih podatkov Posameznikov, ki se obdelujejo v skladu s Politiko varstva osebnih podatkov, je NEK.K, Neva Kebe Krhin s.p., K Roku 157, 8000 Novo mesto.
Za informacije z obdelavo podatkov se lahko obrnete na email naslov [email protected].
Obdelava na podlagi pogodbe:
Podjetje obdeluje osebne podatke posameznikov za namene obveščanja (prijava na čiv čav novičke, ki vsebujejo blog objave in novičke o novih čiv čav produktih), namene neposrednega trženja (o blog objavah in novih čiv čav produktih), namene segmentiraja (prijava na le vam prijazne in individualizirano kreirane emaile in oglase na Facebooku).
V okviru uveljavljanja pravic in izpolnjevanja pogodbenih obveznosti podjetje obdeluje osebne podatke Posameznikov za naslednje namene:
Obdelava na podlagi zakona:
Podjetje obdeluje osebne podatke Posameznikov za namene sklepanja, izvajanja, spremljanja in prekinitev naročniškega razmerja.
Podatki o prometu so kateri koli podatki, obdelani za namen prenosa komunikacije po elektronskem komunikacijskem omrežju ali zaradi njegovega zaračunavanja. Sem sodijo npr:
Iz vsakokrat veljavne zakonodaje lahko izhajajo tudi drugi nameni obdelave, kot so na primer obvestila o prestopu meje skladno s pravili o ureditvi nacionalnega gostovanja.
Obdelava na podlagi zakonitega interesa, za katerega si prizadeva podjetje:
Podjetje lahko podatke obdeluje tudi na podlagi zakonitega interesa, za katere si prizadeva Podjetje ali tretja oseba, razen kadar nad takimi interesi prevladajo interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov, zlasti kadar se podatki nanašajo na otroka. Kadar gre za nadaljnjo uporabo podatkov, zbranih o Posamezniku, podjetje opravi presojo skladno s Splošno uredbo o varstvu podatkov. Taka nadaljnja uporaba podatkov v psevdonimizirani ali agregirani obliki na primer predstavlja zakonito uporabo podatkov za trženjske in druge poslovne oziroma tehnične analize podjetje. Kot dodaten ukrep pri nekaterih oblikah nadaljnje podatkov o prometu se lahko uporabi tudi brisanje določenih podatkov.
Posameznik lahko obdelavi ugovarja skladno s točko 6/iv Politike.
Na podlagi zakonitega interesa lahko podjetje Posameznike za namene izboljšave storitev kontaktira za potrebe ugotavljanja njihovega zadovoljstva s storitvami oziroma uporabniško izkušnjo tudi v primerih, ko to ni nujno potrebno za izvajanje pogodbe. Podjetje zaradi tehtanja tega interesa z interesi Posameznika ne kontaktira ponovno tistih Posameznikov, ki so temu ugovarjali.
Podjetje hrani agregirane podatke o prometu, vključno s podatki o gostovanjih, za namene ugotavljanja prevladujoče domače uporabe ali prevladujoče domače prisotnosti Posameznika v Sloveniji, za obdobje šestih mesecev.
Skladno z zakonitim interesom lahko Podjetje obdeluje osebne podatke v nujno potrebnem in sorazmernem obsegu za zagotovitev neprekinjenega delovanja, varnosti omrežja in informacij, tj. zmožnosti omrežja ali informacijskega sistema, da na določeni ravni zaupanja prepreči slučajne dogodke ali nezakonita ali zlonamerna dejanja, ki ogrožajo dostopnost, avtentičnost, celovitost in zaupnost shranjenih ali prenesenih osebnih podatkov ter varnost s tem povezanih storitev, ki jih ponujajo ali so dostopne prek omrežij in sistemov. To na primer vključuje preprečevanje nepooblaščenega dostopa do elektronskih komunikacijskih omrežij, širjenja zlonamernih kod, napadov, ki povzročajo zavrnitev storitve, ter škode na računalniških in elektronskih komunikacijskih sistemih. To lahko vključuje obdelavo omrežnih diagnotičnih podatkov (tehničnih podatkov oziroma odčitkov iz opreme) ter podatki o zgodovini v diagnostičnih orodjih, ki bi lahko omogočali ponovno identifikacijo posameznika.
Podjetje ima zakonit interes podatke do preteka zakonitega roka hrambe anonimizirati oziroma agregirati in nadalje uporabljati za analize in raziskave za potrebe trženja, načrtovanja omrežja in podobno.
Drugi zakoniti interesi lahko vključujejo preprečevanje zlorab, uveljavljanje zahtevkov ali obrambo pred zahtevki v upravnih in sodnih postopkih. Zakonit interes zajema tudi zakonito preverjanje plačilne sposobnosti Posameznikov.
Podjetje lahko v primeru suma zlorab v primernem in sorazmernem obsegu obdeluje podatke o Posameznikih za namen identifikacije in preprečevanja morebitnih prevar ali zlorab ter lahko, če je to primerno, te podatke posreduje tudi nekaterim drugim osebam, npr. poslovnim partnerjem, policiji, državnemu tožilstvu ali drugim pristojnim organom. Za namen preprečitve prihodnjih zlorab oziroma prevar se podatki o zgodovini ugotovljenih zlorab.
Podjetje si pridružuje pravico, da podatke o izpolnjevanju pogodbenih obveznosti Posameznikov (podatke o plačilih računov) obdeluje za zagotavljanje višje kakovosti svojih storitev.
Obdelava na podlagi soglasja za obdelavo osebnih podatkov:
Obdelava podatkov lahko temelji na soglasju, ki ga posameznik da podjetju. Soglasje se lahko na primer nanaša na obveščanje o ponudbi in storitvah, pripravo ponudbe, prilagojene posameznikovim uporabniškim navadam ali opravljanje storitev z dodano vrednostjo. Obveščanje se izvaja prek kanalov, ki jih je v soglasju izbral Posameznik. Obveščanje z uporabo e-poštnega naslova vključuje posredovanje e-poštnega naslova zunanjemu obdelovalcu z namenom prikaza oglasnih sporočil podjetja med brskanjem na spletu.
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko svoje soglasje kadarkoli umakne oziroma spremeni na enak način, kot je bilo soglasje dano ali na drug način, kot ga opredeli podjetje, pri čemer si podjetje pridržuje pravico do identifikacije stranke. Umik oziroma sprememba soglasja se nanaša le na podatke, ki se obdelujejo na podlagi soglasja. Veljavno je zadnje podano soglasje Posameznika, ki ga prejme podjetje. Možnost preklica soglasja ne predstavlja odstopnega upravičenja v poslovnem razmerju Posameznika s podjetjem.
Soglasje lahko da eden od staršev, rejnik ali skrbnik za mladoletnega otroka, ki skladno z veljavno zakonodajo soglasja ne more podati sam. Takšno soglasje bo veljalo dokler ga eden od staršev, rejnik ali skrbnik oziroma otrok sam, ko skladno z veljavno zakonodajo to pravico pridobi, ne prekliče ali spremeni.
Podjetje lahko, če je to skladno z namenom, s katerim se osebni podatki obdelujejo po pravu EU in slovenskih predpisih, posreduje osebne podatke o Posameznikih:
(i) osebam, ki za podjetje izvajajo posamezne naloge obdelave kot so na primer priprava in pošiljanje računov ali podatkovna analitika, vzdrževanje in razvoj storitev, kadar te naloge v potrebnem obsegu vključujejo obdelavo osebnih podatkov;
(ii) osebam, ki za podjetje opravljajo storitve prodaje in trženja, vključno s prodajo in trženjem na terenu, ali sodelujejo s podjetjem na področju trženja in prodaje lastnih storitev ali storitev tretjih oseb, v obsegu, ki je potreben za tovrstne naloge v sklopu namenov in podlag, opredeljenih v tej Politiki.
V kolikor je podjetje priključeno oz. prevzeto s strani drugega podjetja, se osebni podatki skladno z zakonom prenesejo na prevzemnika. S tem, ko uporabljate naše storitve, soglašate z nadaljnjim obdelovanjem vaših osebnih podatkov s strani prevzemnika.
Obračunski podatki in z njimi povezani kontaktni podatki o Posameznikih se lahko za namen izpolnjevanja pogodbenih obveznosti hranijo do popolnega plačila storitve oziroma najdlje do poteka zastaralnih rokov v zvezi s posamezno terjatvijo, ki lahko po zakonu znaša od enega do petih let. Računi se hranijo še 10 let po poteku leta, na katerega se račun nanaša v skladu z zakonom, ki ureja davek na dodano vrednost.
Če se podatki o prometu obdelujejo na podlagi privolitve Posameznika zaradi trženja storitev, prodaje blaga ali izvajanja storitev z dodano vrednostjo, se ti podatki v potrebnem obsegu lahko obdelujejo toliko časa, dokler je to potrebno za takšno trženje ali storitve.
6) Pravice posameznikov v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov
Podjetje zagotavlja Posameznikom uresničevanje njihovih pravic brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru v enem mesecu po prejema zahteve. Podjetje lahko rok za uresničevanje pravic Posameznika podaljša za največ dva dodatna meseca ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev. Če podjetje podaljša rok, o vsakem takem podaljšanju obvesti Posameznika v enem mesecu od prejema zahtevka skupaj z razlogi za zamudo.
Podjetje sprejema zahteve v zvezi s pravicami Posameznika na elektronski na elektronski naslov ali po pošti na [email protected].
Kadar posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, zahtevo predloži z elektronskimi sredstvi, se informacije, kadar je mogoče, zagotovijo z elektronskimi sredstvi, razen če posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ne zahteva drugače.
Kadar obstaja upravičen dvom v zvezi z identiteto Posameznika, ki predloži zahtevo v zvezi s kakšno od njegovih pravic, lahko podjetje zahteva zagotovitev dodatnih informacij, ki so potrebne za potrditev identitete posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.
Če so zahteve Posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, očitno neutemeljene ali pretirane, zlasti ker se ponavljajo, lahko podjetje:
– zaračuna razumno pristojbino, pri čemer upošteva administrativne stroške posredovanja informacij ali sporočila ali izvajanja zahtevanega ukrepa, ali
– zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo.
Posameznikom omogoča podjetje naslednje pravice v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov:
(i) pravico do dostopa do podatkov,
(ii) pravico do popravka,
(iii) pravico do izbrisa (»pravica do pozabe«),
(iv) pravico do omejitve obdelave,
(v) pravico do prenosljivosti podatkov,
(vi) pravico do ugovora.
(i) pravica do dostopa do podatkov
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico od podjetja dobiti potrditev, ali se v zvezi z njim obdelujejo osebni podatki, in kadar je temu tako, dostop do osebnih podatkov in dodatnih informacij v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, kamor sodijo:
Na podlagi zahteve Posameznika podjetje zagotovi kopijo njegovih osebnih podatkov, ki se obdelujejo. Za dodatne kopije podatkov, ki jih zahteva Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko podjetje zaračuna razumno pristojbino ob upoštevanju administrativnih stroškov.
(ii) pravica do popravka
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da podjetje brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z njim. Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima ob upoštevanju namenov obdelave pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave.
(iii) pravica do izbrisa (»pravica do pozabe«)
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da podjetje brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, podjetje pa ima obveznost osebne podatke brez nepotrebnega odlašanja izbrisati:
Kadar gre za imeniške ali drugače objavljene podatke, podjetje sprejme razumne ukrepe, vključno s tehničnimi, da upravljavce, ki obdelujejo osebne podatke, obvesti, da Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, od njih zahteva, naj izbrišejo morebitne povezave do teh osebnih podatkov ali njihove kopije.
(iv) pravica do omejitve obdelave
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da podjetje omeji obdelavo, kadar:
(v) pravica do prenosljivosti podatkov
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico, da prejme osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je posedovalo podjetje, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posreduje drugemu upravljavcu, ne da bi ga podjetje, ki so mu bili osebni podatki zagotovljeni, pri tem oviral, kadar:
(vi) pravica do ugovora
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima na podlagi razlogov, povezanih z njegovim posebnim položajem, pravico, da kadar koli ugovarja obdelavi osebnih podatkov, če ta temelji na zakonitih interesih, za katere si prizadeva podjetje ali tretja oseba. podjetje preneha obdelovati osebne podatke, razen če dokaže nujne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad interesi, pravicami in svoboščinami Posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov. Kadar se osebni podatki obdelujejo za namene neposrednega trženja, ima Posameznik pravico, da kadar koli ugovarja obdelavi osebnih podatkov v zvezi z njim za namene takega trženja, vključno s profiliranjem, kolikor je povezano s takim neposrednim trženjem. Kolikor neposredno trženje temelji na privolitvi, se pravica do ugovora lahko izvede s preklicem dane osebne privolitve.
(vii) Pravica do vložitve pritožbe v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov
Posameznik lahko morebitno pritožbo, v zvezi z obdelovanjem osebnih podatkov, pošlje na elektronski naslov [email protected] po pošti na naslov NEK.K s.p., K Roku 157, 8000 Novo mesto.
Prav tako ima vsak Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, pravico, da vloži pritožbo neposredno pri Informacijskem pooblaščencu, če meni, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z njim krši slovenske predpise ali predpise EU na področju varstva osebnih podatkov.
Če je Posameznik pri podjetju uveljavljal pravico do dostopa do podatkov in po prejeti odločitvi podjetja meni, da osebni podatki, ki jih je prejel, niso osebni podatki, ki jih je zahteval, ali da ni prejel vseh zahtevanih osebnih podatkov, lahko pred vložitvijo pritožbe Informacijskemu pooblaščencu vloži obrazloženo pritožbo pri podjetju v roku 15 dni. podjetje mora o pritožbi odločiti kot o novi zahtevi v petih delovnih dneh.
Ta Politika je objavljena na spletni strani www.civcav.si in začne veljati z 3. maj 2018.